دعای امام هادی علیه السلام در حق مرد اصفهانی

من در جمع گروهی از مردم این شهر به کنار خانه متوکل رفته بودیم.

هدف ما تظلّم و درخواست کمک از خلیفه عباسی بود.جمع زیادی در آنجا

ایستاده بودند،ناگاه فرمان متوکل صادر شد که «علی بن محمد» را

.دستگیر کنید.من از رفقا و از بعض حاضرین پرسیدم که «علی بن محمّد»

کیست؟جواب دادند: او امام شیعه هاست و به احتمال زیاد متوکل او را به

قتل می رساند.من با خودم گفتم: از اینجا نمی روم تا چهره او را ببینم و از

نتیجه کار او آگاه شوم.ناگهان دیدم او را سوار بر اسب نموده، آوردند و مردم

برای دیدن او صف کشیده بودند.عبد الرحمان می گوید: من از دیدن آن

حضرت دگرگونی در خود احساس کردم و قلبم پر از عشق و محبت گردید؛ لذا

مرتب دعا می کردم که از ناحیه متوکل به او آسیبی نرسد.مأموران

همچنان آن حضرت را در میان صفوف جمعیت می آوردند،ولی او با تمام متانت

و وقار بر مرکبش قرار گرفته بود و به جایی نگاه نمی کرد و به کسی

توجّه نمی نمود تا اینکه مقابل من رسید،صورت خود را به سوی من گردانید و

فرمود: «خداوند دعایت را مستجاب کرده است و به توعمر طولانی و مال زیاد

و فرزندان متعدد مرحمت می فرماید.» من از شنیدن

این سخنان به خود لرزیدم و همراهان و حاضران از من سؤال می کردند:

شما کیستی؟و چه کار داری؟ و او با تو چه گفت؟...جواب دادم: خیر است.

و راز گفته شده را به آنها نگفتم. تا زمانی که به اصفهان برگشتم

و خداوند گشایشی در روزی من ایجاد کرد و علاوه بر مال زیاد،

عمرم نیز از هفتاد گذشت و دارای دو فرزند شدم...؛

لذا به امامت او معتقد گشتم و از شیعیان او گردیدم.

***اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم***


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1396برچسب:ولایت,علی بن محمّد,شیعه,امام هادی علیه السلام,اصفهان,اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم, | 10:33 بعد از ظهر | نویسنده : Genius1994 |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.