دیالوگ ماندگار2

به نام قادر متعال

(((پویی (به چینی: 溥仪) آخرین امپراتور چین، از خانواده سلطنتی

 منچو و  دوازدهمین و آخرین امپراتور دودمان چینگ بود.)))

پسر نگهبان تالار هارمونی شهر ممنوعه

((که حال تبدیل به موزه شده است خطاب به پویی)):

 من اینجا زندگی میکنم،من پسر نگهبانم

پویی: آه،خوبه! منم قبلاً اینجا زندگی می کردم

پسر نگهبان: تو کی هستی؟

پویی: من امپراتور چین بودم!

**اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم**



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394برچسب:دیالوگ ماندگار,پوئی,امپراتور چین,شهر ممنوعه,موزه,اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم, | 9:58 بعد از ظهر | نویسنده : Genius1994 |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.